poniedziałek, 16 czerwca 2014

Coś na drogę..

Dzień dobry!
Chciałam się podzielić z Wami książkami, które ostatnio przeczytałam i polecam, ponieważ umilą nam czas nie tylko podczas drogi. :) 


1) "Dziennik podróżnika" Beata Pawlikowska - wprawdzie nie jest to "typowa" książka, ale dla podróżników idealna forma zapisków wspomnień i notatek. Jak dla mnie - idealna oprawa :)








2 i 3) "Rozmówki - j.hiszpański"/ "Rozmówki - j.angielski" Beata Pawlikowska - Hiszpański kupiony w biedronce za jedyne 16,99zł ! Wszystko jest bardzo przejrzyste, ułożone tematycznie, ale także jak widziałam, to, co potrzebne, by się dowiedzieć np.: o cenę, nocleg, jedzenie (wegetariańskie/wegańskie - duży plus!).
 4) "Dzika droga. Jak odnalazłam siebie" Cheryl Strayed / in english: Wild. From lost to found on the Pacific Crest Trail. - Jak wszystkie dobre książki kończy się za szybko.. Naprawdę polecam. O kobiecie, która musiała radzić sobie po stracie mamy, bez ojca, po rozwodzie. Wyruszając w głąb szlaku i siebie samej, nie miała nic oprócz swojego plecaka i wspomnień - a jednak wygrała wszystko.

5) "Chcę żyć" Michał Piróg, Iza Bartosz - biografia jednego z najbardziej znanych choreografów w Polsce. Bardzo cenię, szanuję, przez co czytałam z zainteresowaniem.

6) "Złodziejka książek" Markus Zusak - narrator: Śmierć, temat: Holokaust, nic bardziej prawdziwego i wzruszającego. O przyjaźni,człowieczeństwie, przede wszystkim pomocy i narażaniu się władzy.
 jeszcze raz polecam :)

So.. just read!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz