niedziela, 28 lutego 2016

Majorka

dzień dobry!
To był piękny, słoneczny weekend, spędzony w cudownym miejscu
Gdy przypadkowo znalazłam tanie bilety z Madrytu do Palmy (40€ w dwie strony) wiedziałam, ze muszę coś z tym zrobić. I tak oto kilka dni później lądowałam z koleżanką już w pełnym słońcu na wyspie. A przynajmniej pełniejszym niż było ono w Pamplonie :)
Nocleg znalazłam poprzez stronę airbnb.com i wyniosło nas to 60€ -3 noce za dwie osoby. Lokalizacje mieliśmy świetną - 10 minut autobusem do lotniska i 20 do centrum Palmy.
 Miasto, plaże, architektura, ludzie-wszystko piękne! Mimo,ze to turystyczny kierunek,to i tak nie było drogo w porównaniu z moim miastem.

oto parę miejsc,które widziałyśmy:
katedra La Seu w gotyckim stylu



po lewej stronie Palac Almudaina
ogrody królewskie u podnóża pałacu królewskiego Almudaina 
Łaźnie arabskie


najpiękniejszy zachód :)
panorama jednej z plaż




Jak Wam się podoba?
Byliście już na Majorce, a może dopiero planujecie? 
Ja ze swojej strony baardzo polecam, miejsce cudowne :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz