piątek, 29 kwietnia 2016

Foz de Lumbier, Navarra

Dziś ostatni dzień na uczelni, po weekendzie zaczynam egzaminy, a pod koniec maja już wracam do Polski. Jakoś tak..dziwnie. Przyzwyczaiłam się do mojej humorzastej Pamplony, do najlepszej uczelni ze wszystkich, w których miałam okazję się uczyć. Mimo wszystko jestem bardzo zadowolona,że to własnie tutaj trafiłam, inaczej prawdopodobnie nigdy bym tu nie przyjechała, bo wolałabym jechać tam gdzie jest "bardziej słonecznie". A jednak-Iruña ma swoje piękne,zielone strony także.

Przed uczelnią wybrałam się do Foz de Lumbier. Jest to kanion wyrzeźbiony przez rzekę Irati wśród wapiennych okolic Sierra de Leyre. Nie jest długi- ciągnie się przez około kilometr. To rezerwat przyrody,który chroni głownie ptaki drapieżne tj sępy.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz